ولادت حضرت زینب (س) وروز پرستار گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۷۴۳۶۹
در محل سالن استاد جباری دانشگاه شریف؛

گشایش چهارمین دوره نمایشگاه ایران آیتکس، 5 الی 7 آبان ماه 1404

گشایش چهارمین دوره نمایشگاه ایران آیتکس، 5 الی 7 آبان ماه 1404
چهارمین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (IRAN ITEX 2025 )، 5 الی 7 آبان ماه 1404 گشایش یافت
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۳

نمایشگاه ملی ایران ایتکس با محوریت فناوری‌های نوین در حوزه‌های هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات، به همت پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تاریخ 5 الی 7 آبان ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
به گزارش بازارکار، این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی کشور، با هدف ایجاد بستر تعامل میان فعالان صنعت، دانشگاه و بخش خصوصی طراحی شده و تلاش دارد ضمن معرفی آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه، مسیر توسعه همکاری‌های تجاری و تحقیقاتی را هموار سازد.
یکی از اهداف محوری این نمایشگاه، کاریابی و اشتغال تخصصی است؛ بدین منظور فضایی برای دریافت رزومه، شناسایی و جذب نیروی انسانی متخصص و برقراری ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و متخصصان حوزه‌های مرتبط فراهم گردیده است. این رویکرد، فرصت ارزشمندی برای شرکت‌ها به منظور تأمین سرمایه انسانی کارآمد و برای جویندگان کار جهت ورود به بازار کار تخصصی فراهم می‌آورد.
علاوه بر این «IRAN ITEX 2025» با ایجاد بستری برای برندسازی و تبلیغات، شناسایی رقبا و تحلیل بازار، تبادل تجربیات و انتقال دانش از طریق برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و جلسات B2B و B2C، به دنبال ارتقای جایگاه فناوری‌های پیشرفته در کشور و پیوند مؤثر صنعت و دانشگاه است. این نمایشگاه فرصتی استراتژیک برای شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، مراکز تحقیقاتی و نیروی انسانی متخصص جهت بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی، فنی و تجاری کشور در حوزه فناوری‌های نوین می باشد.

کاریابی و اشتغال ( دریافت رزومه و تامین نیروی انسانی به صورت تخصصی )، توسعه کسب و کار (عرضه فناوری ها، نوآوری ها و رونمایی از دستاورد های جدید)ایجاد ارتباطات تجاری (ارتباطات B2B و B2C ، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید)، برندسازی و تبلیغات (ارتقا برند کارفرمایی)
شناسایی رقبا و تحلیل بازار، ایجاد ارتباط مستقیم بین صنعت و دانشگاه و انتقال دانش و فناوری (تبادل اطلاعات و تجربیات، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای جانبی) از اهداف اصلی این مایشگاه می باشد

ارسال نظرات