تازه ها
فراخوان رویداد «گیم استریم ایران» منتشر شد
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی، بنیاد ملی بازیهای ویدیویی با انتشار یک فراخوان، برگزاری رویداد «گیم استریم ایران» را اعلام کرد. این رویداد با هدف توانمندسازی استریمرهای بازی و ایجاد بستر همکاری میان آنها، بازیسازان، ناشران و سرمایهگذاران از ۲۰ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۵ برگزار میشود.
در نخستین بخش از این رویداد، کارگاه تخصصی برای آموزش استانداردهای حرفهای حوزه استریم و ورود به چرخه حمایتهای این صنعت برگزار خواهد شد. پس از پایان این دوره آموزشی، رقابتی میان استریمرهای شرکتکننده شکل میگیرد که جزئیات تکمیلی آن در آینده منتشر میشود.
پلتفرم همگرا ارزیابی استریمرها را بر عهده دارد تا بستر لازم برای ارائه حمایتهای فعالان صنعت بازی به افراد منتخب فراهم شود. علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام در رویداد گیم استریم ایران و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه همگرا مراجعه کنند.
ارسال نظرات