ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۲۰۰۳۹
با حضور محمد دیوجان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و رییس ادارات اشتغال و هدایت نیروی کار و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نخستین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در شهرستان زابل افتتاح شد.
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
  [caption id="attachment_20042" align="aligncenter" width="300"] نخستین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در شهرستان زابل افتتاح شد[/caption]

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ دیوجان در آیین افتتاح این مرکز گفت: مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با هدف توسعه فعالیت های کارآفرینانه با توجه به مزیت ها و ظرفیت های اقتصادی، ایجاد ارتباط منطقی و پایدار بین فعالیتهای کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید، افزایش ضریب موفقیت کارآفرینان و هدایت صاحبان سرمایه به فعالیتهای کارآفرینانه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. وی افزود: متقاضیان برای ثبت درخواست صدور مجوز راه اندازی این مراکز می توانند به سامانه http://moka.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند. معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین در نشست با حسن دهمرده فرماندار زهک اظهار داشت: در صورت ثبت درخواست فرد متقاضی در سامانه مربوطه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سریعترین زمان ممکن شرایط را برای راه اندازی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی شهرستان زهک فراهم خواهد کرد. محمد دیوجان در ادامه در سفر به هامون، از طرح های اشتغال این شهرستان نیز بازدید و با کارآفرینان و سرمایه گذاران این طرح ها گفتگو کرد.

ارسال نظرات