بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۲۳۰۸۸

عدم شناخت از برندسازی، عامل شکست استارتاپ ها

مدیر یک مجموعه ارائه خدمات به شرکت های استارت آپ گفت: عدم شناخت مناسب این شرکت ها از موضوع برندسازی با صرف هزینه های گزاف و عدم تناسب بین دخل و خرج موجب شکست بسیاری از استارتآپ‌ها شده است.
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

به گزارش بازارکار و به نقل از ایرنا حسن ضیایی مدیر یک مجموعه ارائه خدمات به شرکت های استارت آپ با اشاره به اهمیت سرمایه در گردش برای شرکت‌ها افزود: بسیاری از واحد های صنعتی و فعالیت های اقتصادی و از جمله شرکت‌های دانش بنیان به علت نبود سرمایه در گردش مناسب با شکست رو به رو شده‌اند و یکی از عوامل موثر در کاهش سرمایه در گردش به موضوع تامین لوازم اداری و اجاره مکان باز می‌گردد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مدرسه کسب و کار مجازیست برای حمایت از استارتآپ‌ها و گسترش کسب وکار در فضای مجازی سعی کرده است تا با در اختیار قرار دادن فضای کار به صورت اشتراکی و امکانات لازم در این خصوص، امکان حفظ سرمایه در گردش را برای این شرکت ها فراهم کند.

مدیر این شرکت اظهار کرد: بسیاری از استارتاپ‌ها قبل از بلوغ مالی، به فکر ایجاد فضای کسب و کار برای خود هستند و این شرکت‌ها هزینه بسیاری از این رو متحمل می‌شوند که می‌توانند با استفاده از فضای کار اشتراکی صرفه جویی بسیار بالایی در حفظ سرمایه در گردش خود داشته باشند.

او با بیان اینکه تیم ها باید فرهنگ دورکاری را یاد بگیرند، گفت: تا زمانی که کسب و کاری به بلوغ کاری نرسیده که بتواند هزینه های استقرار را حل کند نباید وارد بازار شده و یا به دنبال اجاره فضا باشد.

ضیایی افزود: این شرکت فضایی را مهیا کرده است تا تیم‌ها فارغ از فکر کردن به مسائل اداری مثل میزکاری، فضای خدماتی و هزینه هایی مثل آب و برق و گاز و تلفن بتوانند برای کسب و کار خود فکر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تکانه‌های اقتصادی که در بازار وجود دارد سعی شده است تا هزینه خدمات ارائه شده به گونه ای باشد که از عهده استارتاپ‌ها برآید و بر همین اساس به جای دریافت اجاره از تیم ها، خدماتی به صورت تهاتر از آن ها دریافت می‌شود تا نیاز به پرداخت پول نقد نباشد.

ارسال نظرات