اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۳۳۸۳۳
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به گزارش دبیرخانه مشاغل خانگی اردبیل، نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تهران از 31 مرداد لغایت 6 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و 480 شرکت تولیدی و صادراتی فعال در حوزه‌ی فرش در این رویداد بین‌المللی حضور دارند.

این نمایشگاه با هدف افزایش صادرات فرش اصیل ایرانی، معرفی ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت و ایجاد زمینه‌ی اشتغال و کارآفرینی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و هم‌چنین افزایش ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار شده است.

از آنجایی که یکی از رشته های پر متقاضی مشاغل خانگی در استان اردبیل رشته قالیبافی و فرش می باشد حضور در چنین نمایشگاه هایی باعث رشد و معرفی این صنعت خواهد شد در این راستا حمایت، تبلیغات، اطلاع رسانی و اختصاص تسهیلات ویژه از طرف دستگاه هایی اجرایی لازم و ضروری است.

گفتنی است آقای یونس اصلانیان، از فعالان باسابقه‌ی حوزه فرش و پیشران قالی‌بافی طرح ملی توسعه‌ی مشاغل خانگی اردبیل نیز ضمن حضور در این نمایشگاه، تعدادی از فرش‌های قیمتی و اصیل با نقشه‌های سنتی و بومی اردبیل را در معرض عموم قرار داده است.

ارسال نظرات