ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۴۷۹۵
جزئیات مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت شهرستان سرخس با برگزاری جلسه‌ای در فرمانداری سرخس مشخص شد.
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

به گزارش بازارکار و به نقل از صبح توس؛ جلسه‌ای با موضوع تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مصاحبه استخدامی بیمارستان غدیر نفت در فرمانداری سرخس با حضور سرپرست فرمانداری سرخس، مسئولان بهداشت درمان نفت شمال شرق، مسئول دفتر نماینده مجلس در سرخس، نماینده دادستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس برگزار و زمان‌بندی و نحوه مصاحبه‌ها تعیین شد.

مصاحبه داوطلبانی که با مدارک دانشگاهی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در آزمون ثبت‌نام کردند شامل سوالات تخصصی، کامپیوتر، زبان انگلیسی و بررسی شخصیت داوطلب است و سطح سوالات متناسب با مدرک تحصیلی داوطلب است.

مصاحبه داوطلبانی که با مدرک دیپلم در آزمون ثبت نام کردند نیز شامل سوالات کامپیوتر، زبان انگلیسی و بررسی شخصیت داوطلب است

برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای، مصاحبه تمامی داوطلبان توسط «سازمان بهداشت و درمان نفت تهران» انجام می‌شود و اتاق‌های مصاحبه به دوربین فیلم‌برداری و ضبط صدا مجهز است تا جلسه مصاحبه افراد ضبط و ذخیره شود.

زمان انجام هر مصاحبه حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است و مصاحبه‌ها از صبح شنبه ۱۲ شهریور ماه در رشته‌های مختلف و براساس حروف الفبا در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۶ شهریورماه به پایان می‌رسد. مکان مصاحبه‌ها نیز مرکز آموزش و رشد شهرک گاز شهید مهاجر است.

در اعلام نتایج نهایی، میزان تاثیر نمرات کتبی و مصاحبه در نمره نهایی به این صورت خواهد بود که از ۱۰۰ درصد نمره نهایی، ۶۰ درصد مربوط به نمره آزمون و ۴۰ درصد مربوط به نمره مصاحبه است.

زمان‌بندی مصاحبه‌ها براساس حروف الفبا و اسامی افراد تا فردا(چهارشنبه ۹ شهریورماه) از طریق رسانه‌های رسمی شهرستان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مصاحبه داوطلبان رشته شغلی راننده آمبولانس در این مرحله انجام نمی‌شود و به زودی درباره زمان انجام مصاحبه و آزمون رانندگی این رشته شغلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است که سوالات اعتقادی، مذهبی و سیاسی در مرحله گزینش (بعد از اعلام نتایج نهایی) پرسیده می‌شود و پس از گزینش مرحله طب صنعتی(طب کار) است.

ارسال نظرات