ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۵۴۲۲
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش بازارکار و به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در بازدید از کارخانه نوآوری مشهد آن را مصداق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" دانست و گفت: این کارخانه نمونه عینی توسعه فناورانه در شهر مشهد است.

زندوکیلی درخصوص راه‌اندازی کارخانه نوآوری و مستقر کردن شرکت‌های فناورانه و استارتاپ ها در آنها گفت: همه شرکت ها مصداق واقعی شرکتهای فناورانه و هر کدام از آن ها با اقدامات موثر و دورنمای بسیار خوب درحال فعالیت هستند، امروز مواردی را در این کارخانه دیدم که پیشتر در جاهای مختلف مشاهده نکرده بودم؛ لذا بسیار امیدوار شدم و توانستم با بسیاری از فعالان این حوزه گفت‌ وگو کنم.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات شرکت‌های مستقر و نوپا در کارخانه برای تجاری سازی، معرفی و برطرف شدن مشکلات این شرکت‌ها، دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد تا در کنار شرکت‌ها قرار گرفته، حرفهایشان را بشنود و در حد توان برای برطرف شدن مشکلات تلاش کند.

زند وکیلی افزود: اگر تعداد شرکت‌هایی که در کارخانه نوآوری مستقر هستند در حوزه اشتغال و اقتصاد به درستی حمایت شوند، گامی بسیار موثر برداشته شده و می‌توان امیدوار بود تا پایان سال شاهد حضور تعداد بیشتری از آنها باشیم تا ارتباطات مورد نیاز در سطوح اجرایی و فناوری برقرار شود.

در سفر یکروزه مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مشهد، وی از برخی مجموعه های کارآفرینی مانند هلدینگ دانش بنیان گرین وب، کافه کارآفرینی لوتوس، شرکت تعاونی عسل کوهدشت و شرکت کسب و کار رضوی دیدن کرد.

ارسال نظرات