ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۵۴۲۹
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش بازارکار و به نقل از ایرنا، مدیرکل توسعه، کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشستی دیگر با اعضای کانون کارآفرینی استان خراسان رضوی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان از اقدامات ابتکاری این دولت با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و وزارت آموزش و پرورش است که نسل آینده کارآفرینان نوآور کشور را تربیت می کند.

زندوکیلی افزود: اشتغال آفرینی مسأله‌ ای است که در رابطه مستقیم با تولید و کارآفرینی تعریف می‌شود، این مهم به عنوان یک نیاز اصلی در فعالیت‌های کنونی اقتصاد ایران مطرح است، اهمیت مقوله تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین زمانی بیشتر می شود که به مفهوم تاب‌آوری اقتصادی و اقتصاد مقاومتی برای مقابله با مشکلات توجه شود.

وی اظهار داشت: مفهوم دانش بنیان یا دانش پایه به‌ عنوان یک استوانه مهم در بحث نوآوری و فناوری مطرح است که دو بازوی اصلی کارآفرینی بوده و نقشی اساسی در این حوزه ایفا می کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز در این نشست با تاکید براینکه چرخ‌ های توسعه اقتصادی هر کشور با توسعه کار آفرینی به حرکت در می آید، گفت: کارآفرینان امروز با نوآوری و تلاش به نیروی محرکه و موتور توسعه اقتصادی تبدیل شده است.

بابائی افزود: کلید موفقیت کارآفرینی، یافتن روش های خلاقانه است که با به کارگیری فناوری های روز و خلق خدمات و کالاهای جدید به همراه اعمال سرعت و دقت در راستای تصمیم گیری و اجرای خواسته های مصرف کنندگان گام برمی دارد.

وی اظهار داشت: کارآفرینان با مدیریت، نوآوری، ایجاد شغل، رقابت، بهره وری و ایجاد صنایع و کسب و کارهای جدید سهم مهمی در رشد اقتصادی کشور دارند، حرکت در مسیر کارآفرینی با تکیه بر تجربه قوی تر از قبل ادامه خواهد داشت لذا توجه به توسعه، ترویج و آموزش کارآفرینی در کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

ارسال نظرات