ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۷۳۶۶
استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار و مکمل از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به مهاجرت معکوس منتهی شود.
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش بازارکار و به نقل از مهر، یعقوبعلی نظری در قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار کرد: باید همزمان با حرکت و انجام برنامه‌ها، نگاه پژوهشی داشت و انجام کار پژوهشی نباید متوقف به عدم حرکت باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید ضمن شناسایی مزیت‌ها برای حل مسائل حرکت کنیم تا پیشرفت منطقه‌ای حاصل شود.

وی ادامه داد: نظام برنامه ریزی و بودجه درحال حاضر مبتنی بر منابع ریالی تعریف می‌شود و این در حالی است که باید نیاز محور و در سه سطح شهرستان، استان و کشور برنامه ریزی ها صورت گیرد.

نظری بیان کرد: ایجاد تشکیلات باید با استفاده از نیروهای علاقه‌مند به آن موضوع باشد تا انجام فعالیت مستمر شده و کار متوقف نشود به همین دلیل برای رفع مشکل در هر منطقه از افراد علاقمند برای حل مشکل استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی در قرارگاه اشتغال گفت: موضوع اشتغال و مسکن، دو موضوع مهمی است که باید پیگیری شود تا وضعیت معیشت مردم ارتقا پیدا کند.

وی بیان کرد: برای انجام کارها، باید اراده نیز وجود داشته باشد تا به نتایج مناسب نیز دست پیدا کنیم.

نظری افزود: اشتغال پایدار و مکمل از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به مهاجرت معکوس منتهی شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین در نشست قرارگاه مالی نیز گفت: برای انجام کار جهادی، نیاز به اقدام و جسارت وجود دارد و از سوی دیگر، انجام کارها باید، همراه با دقت صورت پذیرد.

وی افزود: منابع مالی، ابزاری برای مدیریت و کنترل به حساب می‌آید و باید در جلسات قرارگاه، نحوه مدیریت این منابع بیان شود؛ از سوی دیگر دستگاه‌ها در ارتباط با موضوعات مرتبط باید اشراف کامل داشته باشند.

ارسال نظرات