ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۳۸۱۰۴
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با یکی از شرکت‌های صنایع کاشی در استان خراسان‌رضوی تفاهم‌نامه علمی و اجرایی امضا کرد.
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش بازارکار و به نقل از آنا، به‌منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و توسعه اشتغال، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه و صنایع کاشی زرین استان خراسان‌رضوی به امضا ‌رسید.

این تفاهم‌نامه با حضور محمد حاتمی سرپرست، معاونان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه و جواد باقری رئیس هیئت‌مدیره صنایع کاشی منعقد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این‌باره به خبرنگار آنا گفت: این تفاهم‌نامه به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحدتربت حیدریه و صنایع کاشی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو طرف برای همکاری مشترک، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، امکان استفاده از آزمایشگاه‌های مجهز دانشگاه و جذب دانشجو در رشته «کاردانی فنی صنایع سرامیک ـ خط تولید» منعقد شد.

حاتمی افزود: در جامعه کنونی مهارت جایگاه ویژه و ارزشمندی برای رشد همه‌جانبه کشور‌ به‌خصوص بخش صنایع دارد، به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه می‌کوشد با آموزش‌های علمی و مهارتی خود و تربیت نیرو‌ی انسانی ماهر و متخصص، زمینه اشتغال آنها را همسو با رشته‌های مهارتی موجود در این دانشگاه و صنایع مهیا کند.

وی تبیین کرد: در اولویت قراردادن دانشجویان ممتاز علمی برای اشتغال در صنایع کاشی، تهیه و اجرای طرح نیازسنجی آموزشی، شغلی و مهارتی و شناسایی نیازهای آموزشی آموزش‌های مهارتی علمی کاربردی بخش‌های مختلف صنایع کاشی، تلاش در راستای برآورده ساختن مهارت‌های نیروی کار صنایع کاشی با اجرای دوره‌های آموزشی مقطع‌دار و کوتاه‌مدت، ارائه خدمات مشاوره کسب‌وکار در راستای بهبود فضای کسب‌وکار در صنایع کاشی و ترویج و توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی، بررسی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی پیشنهادی از طرف صنایع کاشی و اجرای آن‌ها در قالب قراردادهای موردنظر با دانشگاه، امکان استفاده از تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی در قالب قرارداد با دانشگاه، تشویق و ترغیب صنایع کاشی برای همکاری با دانشگاه در اجرای دروس کارورزی، هماهنگی، مشارکت و پشتیبانی از برگزاری همایش‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های علمی و تخصصی دانشگاه، تشویق و ترغیب صنایع کاشی برای همکاری با طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی و اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

بازدید از امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی دانشگاه از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظرات