ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۴۰۸۳۹
شنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش بازارکار و به نقل از ایلنا احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز که با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی و شهرداران ترشیز در شهر کاشمر برگزار شد،تاکید کرد: در پروژه‌های شهری منطق اولویت‌بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال‌آفرینی داشته باشند.

 وی گفت: در مسئله تناسب نیازها به جهت عقب ماندگی در سنوات گذشته با تراکمی از نیازهای عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف مواجه هستیم که برای سازگاری با این شرایط باید منطق اولویت بندی در پروژه‌های شهری با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند.
وی ادامه داد: تلاش شود منابع به سمتی سوق داده شود تا در سال‌های آینده فرصت‌های راهبردی بوجود آید تا از کنار آن‌ها درآمدهای بلند مدت برای شهرداری‌ها ایجاد شده و افزایش پیدا کند. به گفته وزیر اقتصاد، کشور ما کشور توانگری است که در امورات روزمره خود مشکل دارد، این مسائل به دلیل نداشتن هنر تبدیل دارایی به درآمد پایدار و زایا است. خاندوزی از شهرداران خواست از مجموع دارایی‌هایی که در شهرستان آنها متعلق به حکومت بوده و بی استفاده مانده‌اند، در حالی که می‌توانند جنبه کسب درآمد باشند برای اقتصاد و دارایی پیشنهاد بیاورند.

ارسال نظرات