ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۴۱۱۰۰
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش بازارکار و به نقل از خبرگزاری شبستان، مسعود میرزایی شهرابی در پنجاه و سومین جلسه قرارگاه اشتغال دانش بنیان خراسان رضوی گفت: توسعه و راه اندازی مراکز رشد در شهرستان ها از جمله اقدامات در حال اجراست و یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد فرهنگ سازی دانش بنیان است که متاسفانه در دستگاههای دولتی این اتفاق با جدیت وجود ندارد.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان این استان در هفت عرصه و پردیس در حال اجراست.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی افزود: برآیند نشست با فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌ها منجر به احصای چالش ها شد که به عنوان نمونه در حوزه کشاورزی و تا سال ۱۴۰۴ ، ۶۰ هسته و واحد فناور و دانش بنیان باید به دست آید.

وی گفت: توسعه و راه اندازی مراکز رشد در شهرستان ها از جمله اقدامات در حال اجراست و یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد فرهنگ سازی دانش بنیان است که متاسفانه در دستگاههای دولتی این اتفاق با جدیت وجود ندارد.

میرزایی شهرابی بیان کرد: ادبیات حوزه دانش بنیان و فرهنگ سازی این حوزه باید ایجاد شود زیرا بسیاری از مجموعه‌ها با این حوزه آشنایی ندارند و این در حالی است که برخی فعالیت های حوزه ict در سطح کشور فعال و معرفی شده است ولی دستگاه‌های اجرایی استان ما از آن بی اطلاع هستند.

ارسال نظرات