ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۴۵۶۲۷
استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی اولویت کاری مدیران است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش بازارکار و به نقل از خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آئین آغاز عملیات اجرایی، تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نقطه عطفی برای بشر بعد از ظهور اسلام و کشتی نجات دهنده بشریت است و مهم‌ترین یادگار امام خمینی (ره) و شهدا این کشور است.

استاندار خراسان رضوی افزود: دشمن طمع کرده تا ارتباط دینی و معنوی ما را با هویت ملی قطع کند اما تیرشان به سنگ خورد و نظام جمهوری اسلامی الگوی بسیاری از جوامع است.

وی بیان کرد: ما نظام و ملتی مستقل هستیم و استقلال یک نعمت معنوی است که ما به معنای واقعی کلمه از آن بهره مند و دارای آزادی و استقلال در کشور هستیم و برخی‌ها حتی معترضند اما آزادانه حرف خود را می‌زنند، جمهوری اسلامی عین اقتدار خود مظلوم است.

نظری افزود: برخی مشکلات در کشور وجود دارد اما این مشکلات ناشی از عملکرد ضعیف مدیران و افراد بوده نه حکومت اسلامی و دینی که از لحاظ کلی وجود آن درست و کامل است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اعتراضات اخیر در خراسان رضوی اظهار کرد: صف مردم با همه مشکلات از صف کسانی که اتصال به دشمنان و معاندین دارند جدا است و خراسان رضوی بدلیل وجود بارگاه منور امام هشتم (ع) از جایگاه خاص و مهمی برخوردار است و به همین جهت برنامه‌ریزی هایی از سوی دشمنان در این استان انجام شده بود.

وی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی در اولویت کاری مدیران ماست و این دو موضوع زمینه فعال کردن حوزه‌های دیگر است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.

نظری ادامه داد: پیشرفت پروژه‌های مسکن در خراسان رضوی لحظه به لحظه رصد می‌شود و به همین جهت سرکشی‌هایی بدون اطلاع از پروژه‌ها در استان داریم تا هر چه زودتر این پروژه‌ها به اتمام برسد و در اختیار مردم قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در ۶ ماهه گذشته ۳۰ درصد اشتغال کشور به استان خراسان رضوی اختصاص یافته بود و از سال گذشته تاکنون ۱۳۰ هزار اشتغال در خراسان رضوی ایجاد شده است.

ارسال نظرات