ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۴۷۳۰۶
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان مهرماه امسال ۸۰ درصد از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اجرایی و منجر به حفظ سرمایه و اشتغال بنگاه های اقتصادی در بخشهای کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات استان شده است.

وی افزود: در این مدت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۸۳ جلسه بررسی مشکلات برای واحدها برگزار کرده که هزار و ۱۹۳ پرونده بررسی شده و هزار و ۲۲۹ مصوبه داشته است

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۹۷ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به هفت ماهه نخست امسال است که شامل جلسات گروه های کاری با حضور مدیران مربوطه و جلسات کارگروه با حضور استاندار یا یکی از معاونان آن می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در این جلسات  ۵۴۹ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی استان در حوزه های مالیات، مسائل بانکی، بیمه تامین اجتماعی، زمین، ضعف زیرساختها بررسی شده که ۵۲۴ مصوبه داشته است.

رجبی افزود: ۳۹۷ مصوبه از مصوبات مزبور کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی هفت ماهه امسال اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: طبق پایش انجام گرفته، بررسی و رفع موانع تولید در دولت سیزدهم طی سال جاری تا پایان شهریور ماه در قالب افزایش ظرفیت تولید یا احیای واحدهای راکد منجر به حفظ ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۱ هزار و ۶۵۰ نفر شغل در واحدهای صنعتی، کشاورزی، معدنی و خدماتی استان شده است.

خراسان رضوی استانی صنعت‌خیز با مشارکت بیش از ۹۰ درصدی فعالان بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است و حضور حدود ۶ هزار واحد صنعتی در رسته های مختلف تولیدی، سهم قابل توجهی از اشتغال این استان را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات