ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۵۰۶۶۸
افشارنیا گفت: دوره تربیت مربی احکام و اخلاق کسب و کار به منظور ایجاد شبکه مربیان احکام و اخلاق اسلامی با همکاری کمیته امداد و مرکز پاسخگوئی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

به گزارش بازارکار و به نقل از خبرگزاری شبستان، محمد افشارنیا معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی در جمع خبرنگاران به استقبال خوب طلاب از همایش دوره تربیت مربی احکام و اخلاق کسب و کار اشاره کرد و افزود: این برنامه با هدف شبکه سازی اسلامی در حوزه اشتغال و خودکفایی با همکاری طلاب همراه به یادگیری احکام و اخلاق اسلامی پرداخته است.

 وی گفت:  مباحث اخلاقی مرتبط با مشاغل مختلف و راه اندازی کسب و کار خلاق در این دوره کوتاه مدت آموزش داده شده است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد نگاه جدید در حوزه اشتغال، کارآفرینی و جهاد اقتصادی در حوزه‌های علمیه گفت: در این دوره روش‌های آموزشی مفهومی به مجریان طرح‌های اشتغال امداد با تاکید بر مبانی اسلامی و دینی مطرح شد که گسترش این فرهنگ  می‌تواند اثرات مطلوبی در سطح جامعه داشته باشد.

افشارنیا بیان کرد: نفرات آموزش دیده در این دوره که امتیاز لازم را کسب کنند به عنوان مربی در آموزش‌های مفاهیم کسب و کار به مستعدین اشتغال و مجریان تحت حمایت در شهرستان‌های استان بکارگیری خواهند شد.

معاونت فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی در پایان گفت: این برنامه ویژه طلاب تحت حمایت امداد در تمامی شهرستان‌های استان خراسان رضوی، در محل مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات استان برگزار شده است.

ارسال نظرات