ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۵۱۱۴۱
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش بازارکار و به نقل از ایسنا، دکتر مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: تمام تلاش پارک علم و فناوری با توجه به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» این است که نمایشگاه هفته پژوهش امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت‌های دانش‌بنیان را به خود بگیرد.

وی اظهار کرد: امسال هفته پژوهش از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه است و  نمایشگاه آن سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود. این نمایشگاه به دبیری پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار خواهد شد و تمام تلاش پارک علم و فناوری با توجه به شعار سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» این است که نمایشگاه امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت‌های دانش‌بنیان را به خود بگیرد و در همین راستا جلسات متعددی بین استانداری، دانشگاه فردوسی مشهد، دیگر دانشگاه‌های استان و پارک علم و فناوری در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: قرار است ذیل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از تولیدات و محصولات دانش‌بنیان، فناور برتر، واحدهای فناور برتر، واحدهای دانش‌بنیان نوپا و دانش‌بنیان‌های نوع یک برتر در سطح استان احصا و قدردانی شایسته‌ای از آنان به عمل آوریم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی افزود: همچنین برنامه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان داریم و برای آنکه بتوانیم مفاهیم فناوری را در ذهن آنان معرفی کنیم، غرفه‌ای مختص دانش‌آموزان تدارک دیده شده و قرار است از پژوهشگر برتر دانش‌آموزی و در صورت امکان فناور برتر دانش‌آموزی در کنار سایر فناوران قدردانی شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم برگزاری نمایشگاه امسال با رنگ و بوی فناورانه قدم محکمی باشد برای نائل شدن به اهدافی که در ابتدای سال ۱۴۰۱ تعریف شده است.

ارسال نظرات