ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۵۲۷۶۰
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی به صورت خرد اعلام شده است.
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

محمد جواد مشیری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: در حال حاضر ۶۲۰۰ نفر شاغل در ۳۰ بازار موقت شهرداری مشهد در قالب بیش از ۱۹۰۰۰ هزار غرفه فعالیت می‌کنند.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی به صورت خرد اعلام شده است. این مبلغ شامل گردش مالی ۳۰ روز بازار موقت و موضوعی سازمان از جمله روز بازار‌های هفتگی، عصر بازار‌ها و شب بازار‌ها است که مدیریت فرآیند برگزاری و اجرای آن‌ها توسط سازمان انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی ادامه داد: کمترین مبلغ میانگین روزانه اعلام شده توسط فعالان این غرفه‌ها را که بالغ بر ۱۹ هزار غرفه می‌باشد ۴ میلیون ریال و بیشترین میانگین روزانه ۹۸ میلیون ریال می‌باشد. همچنین بیشترین روز‌های فعال در سال مربوط به ۷ بازار موقت است که بیش از ۳۰۰ روز فعالیت دارد.

مشیری بیان کرد: تلاش داریم با گسترش منطقی و هدفمند این بازار‌ها سهم بازار اقتصاد خرد را ارتقا داده و به سمت تقویت این مدل بپردازیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۶۲۰۰ نفر شاغل در ۳۰ بازار موقت شهرداری مشهد در قالب بیش از ۱۹ هزار غرفه فعالیت می‌کنند و میانگین دریافتی از این غرفه‌ها ۲۱۰ هزار ریال می‌باشد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی تاکید کرد: حدود ۲۷ درصد از غرفه داران تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و زنان سرپرست خانوار می‌باشند و با توجه به نگاه حمایتی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مقدس مشهد ۵۰ درصد تخفیف ویژه این عزیزان در نظر گرفته شده است و این مبلغ صرف نگهداری پاکیزگی، امنیت و مدیریت فرآیند اجرایی آن خواهد شد و نگاه به این موضوع در سازمان با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال و لزوم حمایت از این حوزه کاملاً حمایتی است و خواستار حمایت‌های دولتی در این موضوع هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات