ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۵۳۳۲۰
رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گفت: این مرکز تاکنون به ۲۰۰ واحد فناور ، دانش بنیان و خلاق به طور مستقیم و غیرمستقیم خدمات ارائه کرده و به ۱۰۰ واحدی که در این مرکز و مراکز رشد و نوآوری دانشگاه های منطقه فعال هستند به طور مستقیم خدمات ارائه می‌کنند.
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

دکتر علیرضا فرجی ارمکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموریت اصلی پارک حمایت از واحدهای فناور فعال در قالب ۵ باغ فناوری گلاب و اسانس و گیاهان دارویی،فرش،معماری و صنایع دستی، نجوم و گردشگری آسمان و فناوری های نرم و صنایع خلاق است اما از سایر شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه های صنعت و خدمات نیز حمایت می کند.

وی اظهار کرد: تنها رصدخانه بزرگ خاورمیانه در قله گرگش کامو مستقر است و به همین دلیل واحدهای فناور مستقر در منطقه کاشان باید در حوزه نجوم و گردشگری آسمان فعال شوند.

دکتر فرجی تصریح کرد: واحد های زیرمجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در حوزه‌های مختلف توانسته اند محصولات و خدمات خود را به خارج کشور صادر کنند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در ادامه بیان کرد:این مرکز تلاش دارد با ارائه خدمات به دانش‌آموختگان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، گام مهمی در مسیر رشد و تعالی اقتصاد دانش بنیان منطقه بزرگ کاشان بردارد.

فرجی گفت: دانشگاه باید بتواند در خدمت فرهنگ هفت هزار ساله کاشان باشد و ظرفیت های باالقوه موجود در این منطقه در حوزه‌ های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی را با نگاه خلاقانه و دانش بنیان به فعلیت برساند.

پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در سال ۱۳۹۷ با مشارکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و حدود یک سال است که مستقل شده و تاکنون به طور مستقیم و غیرمستقیم به ۲۰۰ شرکت دانش بنیان ، فناور و خلاق خدمات ارائه کرده است.

ارسال نظرات