ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۵۴۲۳۷
اختصاص بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی در زنجان
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ۶۲ هزار میلیارد تومان منابع تبصره ۱۶ در کشور ۱۴۱۲ میلیارد تومان به استان برای تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیص یافت.

به گزاشر پایگاه خبری بازار کار، طیب جعفری صبح امروز (۱۵ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهم استانی این تسهیلات ابلاغ و توزیع بانکی آن نیز انجام شده است، اظهار کرد: در مجموع ۱۸ بانک در استان عاملیت توزیع این تسهیلات را بر عهده دارند.

وی افزود: درخواست متقاضیان این تسهیلات ابتدا در دستگاه‌های اجرایی و در سطح شهرستان‌ها بررسی و در صورت تایید به کمیته اشتغال شهرستان‌ها ارجاع خواهد شد و بانک‌ها موظف‌اند تا هفت روز کاری امور مرتبط به تشکیل پرونده را انجام دهند.

جعفری‌ با بیان اینکه بنیاد برکت، بنیاد علوی، سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج مستضعفان، سپاه، ارتش، بنیاد مسکن، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندهی انتظامی استان از کارگزاران پرداخت این تسهیلات در استان هستند، خاطرنشان کرد: سهم بنیاد برکت از کل این اعتبار ۲۱ درصد، بنیاد علوی ۱۳ درصد، سازمان بسیج سازندگی ۱۶ درصد، سازمان بسیج مستضعفان ۱۵ درصد، بنیاد مسکن ۱۳ درصد، بنیاد شهید ۱۰ درصد، سپاه پنج درصد، ارتش پنج درصد و فرماندهی انتظامی حدود سه درصد است.

ارسال نظرات