ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۵۴۹۱۶
استاندار خراسان رضوی به همه معادن غیرفعال، در شهرستان صالح‌آباد یک ماه فرصت داد تا تعیین تکلیف شوند.
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش بازارکار و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری  در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مرزی صالح‌آباد با تأکید بر اینکه معادن غیرفعال باید در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: معادن سرمایه‌های مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کدام از معادن استان نباید بلاتکلیف و راکد بمانند، بر فعال ماندن معادن تاکید کرد و گفت: در این شهر، همه معادن غیرفعال، یک ماه فرصت دارند تا تعیین تکلیف شوند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در واگذاری معادن و فعال‌سازی آن ها، داوطلبان و سرمایه‌گذاران محلی و بومی در اولویت هستند. وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم نیازمند پیگیری مستمر و منسجم مدیران محلی است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا از مشکلات مردم گره‌گشایی کنیم.

استاندار خراسان رضوی امروز در سفر به شهرستان صالح‌آباد با علمای اهل تسنن و تشیع این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه مولوی عبدالباقی یوسفی امام جمعه اهل تسنن صالح‌آباد و حجت‌الاسلام ساجدیار امام جمعه اهل تشیع به برخی از مشکلات موجود در این شهرستان مرزی اشاره کردند

حضور در گلزار شهدا، نشست با علمای شیعه و اهل سنت، بهره‌برداری از یک مجموعه آبی و رفاهی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری از برنامه‌های استاندار در این سفر بود.

ارسال نظرات