ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۵۵۶۱۲
استاندار زنجان گفت: مقرر شد تا بانک اطلاعاتی از شرکت‌ها، تجار و زمینه‌های کاری آنها تهیه و بین اتاق بازرگانی مشترک زنجان و برزیل مبادله شود تا فعالان اقتصادی و بازرگانان در این خصوص شناخت بیشتری از یکدیگر داشته باشند.
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزاشر پایگاه خبری بازار کار، محسن افشارچی در حاشیه سفر سفیر برزیل به زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد تعاملات و همکاری بین زنجان و برزیل، اظهار کرد: امیدواریم ارتباط میان بخش‌های خصوصی استان زنجان و کشور برزیل تقویت شود.

وی با اشاره به توسعه همکاری فرهنگی و اقتصادی با برزیل، افزود: توسعه اقتصادی قطعا توسعه تعاملات فرهنگی را نیز به همراه دارد؛ در واقع دولت به عنوان تسهیل‌گر بین فعالان اقتصادی عمل می‌کند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در حال مذاکره با تجار استان و کشور برزیل هستیم و به همین منظور جلساتی نیز در اتاق بازگانی زنجان با بخش خصوصی برگزار شد، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، فرصتی مناسب برای نمایش توانمندی‌های استان زنجان در برزیل است.

این مسئول اذعان کرد: قرار شده است تا بانک اطلاعاتی از شرکت‌ها، تجار و زمینه‌های کاری آنها تهیه و بین اتاق بازرگانی مشترک زنجان و برزیل مبادله شود تا فعالان اقتصادی و بازرگانان در این خصوص شناخت بیشتری از یکدیگر داشته باشند.

استاندار زنجان ضمن ابراز امیدواری از ارتباط خوب بخش خصوصی استان زنجان با برزیل، اضافه کرد: امیدواریم زمینه‌ای برای جذب گردشگر فراهم شود و این مستلزم ارتباط‌گیری مستمر است.

افشارچی با اشاره به مزیت‌های نسبی استان زنجان، تاکید کرد: ما می‌توانیم صادرکننده آب میوه، کشمش، خشکبار، صنایع دستی، صنایع معدنی و نساجی باشیم و در حوزه الکترونیک نیز پتانسیل‌های خوبی داریم.

مقام عالی استان، با اشاره به ظرفیت‌های خوب کشور برزیل در تولید فرآورده‌های دامی، کشاورزی و معدن، اذعان کرد: زنجان در بخش معدن به ماشین‌آلات نیاز دارد که بزریل می‌تواند تامین‌کننده آن باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تولیدی ماشین‌آلات معدنی کشور برزیل برای استان زنجان می‌تواند فرصت‌آفرین باشد، خاطرنشان کرد: برزیل کشوری قوی و در حال توسعه است‌.

گفتنی است در این سفر راهکارهای تسهیل تعاملات اقتصادی فعالان بخش خصوصی این استان با تجار و بازرگانان کشور برزیل بررسی شد.

ارسال نظرات