ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۵۶۸۸۳
فرماندار تایباد گفت: ۲ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شد.
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

مهدی دونده فرماندار تایباد در جلسه کارگروه اشتغال گفت: میزان کل اعتبار این شهرستان برای پرداخت تسهیلات، چهار میلیارد و ۸۱۷ میلیون تومان بوده که تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات به فعالان حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده است.

او افزود: این مبلغ پرداختی به متقاضیان معادل ۴۲ درصد از کل اعتبار این شهرستان برای پرداخت تسهیلات بوده که تا الان و با گذشت ۹ ماه محقق شده است.

فرماندار تایباد ادامه داد: ادارات اجرایی به تعهدات خود برای معرفی متقاضیان به بانک‌ها عمل کرده اند و این اختلاف اعتبار با میزان پرداخت، مربوط به محدودیت بانک‌های شهرستان از سوی مراجع بالادستیشان است.

دونده بیان کرد: در خصوص سامانه رصد اشتغال هم تایباد به جمع هشت شهرستان در خراسان رضوی پیوسته که ۱۰۰ درصد تعهد خود را برای ایجاد و ثبت اشتغال در این سامانه، محقق کرده است.

او تصریح کرد: تعهد کل شهرستان برای ثبت افراد مورد اشتغالزایی در سامانه ملی رصد اشتغال هزار و ۴۱۰ نفر بوده که در حال حاضر این میزان ضمن فراتررفتن به عدد هزار و ۵۰۶ نفر رسیده و ۱۰۷ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

فرماندار تایباد تاکید کرد: از بانک‌های عامل خواسته می‌شود که به نحو مطلوب به وظایفشان عمل کنند و راه را برای ارائه تسهیلات به متقاضیان و فعالان حوزه اشتغال هموارتر سازند.

دونده اظهار کرد: مسئولان بانک‌ها باید از مدیران استانی خود مطالبه‌گری کنند و بتوانند اعتبار و تسهیلات بیشتری در اختیار بخش اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان قرار دهند؛ زیرا که حمایت از کارآفرینان منجر به کاهش معضلی به نام بیکاری می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات