ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۵۷۴۶۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: با پیگیری های صورت گرفته ۲۰۰ هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان الحاق شد که این اقدام به منظور توسعه کارآفرینی و اشتغال و توسعه شهرک های صنعتی این استان انجام می‌شود.
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

رسول سواری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، زمین با کاربری صنعتی و کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی از امروز آماده واگذاری به متقاضیان و صنعتگران استان است.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از ۱۵ سال از آخرین مجوز واگذاری زمین در این شهرک، شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان مجوز واگذاری زمین را در این شهرک محقق کرد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان با بیان اینکه صنایع سبز و دانش بنیان، صادرات محور، اشتغال آفرین و کم آب بر، در اولویت واگذاری زمین در این شهرک قرار دارند، اظهار داشت: توسعه کارآفرینی، اشتغال و توسعه شهرک ها به‌عنوان یکی از وظایف اصلی شرکت شهرک های صنعتی از اهداف اصلی این واگذاری محسوب می شود. وی اضافه کرد: کارآفرینان و صنعتگران از امروز می توانند با اخذ مجوز تاسیس از مراجع ذیصلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی از طریق سایت http//.eservice.isipo.ir نسبت به انتخاب و دریافت زمین در زون تخصصی مورد نیاز اقدام کنند. شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان در محدوده شهرستان شاهین شهر و ابتدای جاده علویجه واقع شده است. ۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک صنعتی عملیاتی شده و در حال واگذاری است، همچنین ۵۰ درصد از شهرک‌های صنعتی استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند. حدود ۱۵۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال این استان مشغول به کار هستند.

ارسال نظرات