ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۵۷۷۹۶
طی مراسم ویژه، با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد و تعدادی از مسئولان استان و پژوهشگران برتر استانی در دانشگاه فردوسی مشهد از شرکت توس نانو به عنوان برترین شرکت دانش بنیان استان خراسان رضوی تقدیر شد.
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش بازارکار و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، در سالی که مزین به نام "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین" است و بر اساس مصوبه کارگروه‌های علمی جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در سال جاری، پس از بررسی‌ها و ممیزی‌های انجام شده توسط کارشناسان، شرکت توسعه فناوری‌نوین نانو مقیاس (توس نانو)، به عنوان شرکت برتر در میان شرکت‌های دانش بنیان استان خراسان رضوی انتخاب شد.

مهمترین فعالیت‌های شرکت توس نانو در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و در سه بخش تجهیزات اندازه‌گیری دقیق، نانوفناوری و پوشش دهی و ساخت دستگاه‌های تولید کیت‌های تشخیص طبی است.

برخی از این دستگاه‌ها عبارتند از دستگاه اندازه‌گیری سطح ویژه BET&BJH ، تیتراتور پتانسیومتری خودکار، اندازه‌گیری کشش سطحی مایعات، لایه نشانی لانگمویر بلاجت، دیپ کوتر، اسپین کوتر، نانو اسپری درایر، کوتینگ لوله‌های گاما، الایزا کوتر است.

گفتنی است طی سه ماهه نخست این شرکت با تلاش و فعالیت‌های R&D خود، موفق به کسب عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر نیز شده است.

ارسال نظرات