ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۶۳۷۴۳
نمایشگاه توانمندی های صادراتی لرستان برگزار می شود
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
به گزارش بازار کار، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در این رابطه گفت: نمایشگاه توانمندیهای صادراتی صنایع استان لرستان با حضور هیات تجاری از کشور عراق و 80 شرکت از صنایع استان  در حوزه صنعت ساختمان، نساجی، محصولات سلولزی، شیمیایی، صنایع غذایی و دارویی، فلزی، قطعات صنعتی و کشاورزی و شرکت های دانش بنیان از تاریخ 4 الی 6 بهمن 1401 با محوریت استانداری و مسئولیت برگزاری توسط این شرکت و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در محل سالن نمایشگاههای دائمی لرستان برگزار خواهد شد.

محمدی افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای توسعه تجارت بین المللی و حمایت از تولیدات استان و همچنین بهبود فضای کسب و کار با معرفی بازارهای هدف جدید و جذب سرمایه گذاری خارجی و تبادل تکنولوژی موجود در مراکز علمی، تحقیقاتی در حمایت از محصولات دانش بنیان و عرضه آن به بازارهای بین المللی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان هدف از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه توانمندیهای صنایع کوچک و متوسط لرستان را  نمایش محصولات، استفاده از فرصت های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد.

گفتنی است شرکت شهرکهای صنعتی لرستان بجز این مورد تا کنون دو بار مسئولیت برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندیهای استان را در اختیار داشته و این نمایشگاه برای اولین بار است که با حضور هیات خارجی در استان برگزار می شود. همچنین ساعت بازدید از نمایشگاه 15 عصر الی 21 شب است.

ارسال نظرات