ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۶۵۷۵۲
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان : در ۱۰ ماهه امسال ۱۰ هزار و ۵۷۶ مددجو، آموزش دوره‌های مهارتی را فرا گرفته اند.
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان : در ۱۰ ماهه امسال ۱۰ هزار و ۵۷۶ مددجو، آموزش دوره‌های مهارتی را فرا گرفته اند.

به گزارش بازارکار، احمد رضایی ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویانی که در مسیر‌های علمی و آموزش مهارت‌ها تلاش می‌کنند را ضروری بیان کرد و گفت: با بسترسازی مناسب برای آموزش مهارتی متقاضیان ورود به بازار کار در ۱۰ ماهه امسال ۱۰ هزار و ۵۷۶ مددجو آموزش دوره‌های مهارتی را فرا گرفته اند. وی افزود: در این مدت ۲۴ هزار و ۵۲۲ فرصت شغلی نیز ایجاد شده که ۴ هزار و ۵۳۵ مددجو با معرفی به مراکز کاریابی، وارد عرصه کار و اشتغال شده اند. معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به اینکه کارفرمایان به ازای بکارگیری مددجویان، امکان بهره مندی از یکی از بسته‌های تشویقی را دارند افزود: دریافت حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال و یا دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانکی ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر نفر و تا حداکثر ۲۶ نفر، بسته‌های تشویقی کمیته امداد به کارفرمایان است. رضایی افزود: شرایط استفاده هم زمان از بسته تشویقی تسهیلات کارفرمایی و حق بیمه سهم کارفرما برای شرکت‌های دانش بنیان، در صورت به کارگیری مددجویان دانش آموخته در پست‌های سازمانی کارشناسی و بالاتر و همچنین درصورتی که محل سکونت به کارگماری شده و محل شغل در محدوده مناطق محروم باشد، امکان پذیر است.

ارسال نظرات