ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۶۶۰۲۹
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دفاتر کاریابی غیر دولتی با شرکت در یک دوره آموزشی مجازی، توانمند می‌شوند.
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
[caption id="attachment_66030" align="aligncenter" width="600"] مدیران کاریابی ها توانمند می شوند[/caption]

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد عزت یار افزود: دوره توانمندسازی مدیران دفاتر کاریابی غیردولتی بر اساس بخشنامه صادره از سوی مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت متبوع به استان ها اجرا می شود. وی ادامه داد: مدیران دفاتر کاریابی داخلی و خارجی می توانند از امروز ۱۶ بهمن به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی www.lssi.ir و کلیک بر روی بنر دوره با عنوان "توانمندسازی مدیران کاریابی های سراسر کشور"، در دوره مذکور نام‌نویسی کنند. معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه زمان بهره برداری از دوره ۲۵ بهمن لغایت ۵ اسفند است، اظهار داشت: نهم اسفند سال جاری نیز زمان برگزاری آزمون پایان دوره خواهد بود. عزت یار گفت: برای شرکت کنندگانی که در آزمون، حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند، از طرف موسسه کار و تامین اجتماعی گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد. وی اضافه کرد: نحوه ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی موسسه و استفاده از دوره، از طریق پیامک به اطلاع مدیران کاریابی شرکت کننده خواهد رسید. معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه هم اینک ۱۲ دفتر کاریابی غیر دولتی داخلی در شهرستان های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و نیکشهر فعالیت می کنند، تاکید کرد: کاریابی‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم شناخت و تنظیم بازار کار و حلقه واسط بین عرضه و تقاضای نیروی کار، با هدایت افراد به‌سوی رشته تحصیلی و شغلی مناسب و مورد نیاز، در افزایش بهره‌وری نیروی کار می‌توانند سهم عمده‌ای داشته باشند.

ارسال نظرات