بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۶۶۱۹۴
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور، نمایندگی بازارکار مجهر به استودیوی تولید محتوا در استان فعال شده است.
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
       

به گزارش بازار کار به نقل از ایسنا ، مهران اوچی اردبیلی ، ۱۴ بهمن ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: این واحد براساس درک نیاز استان به راه اندازی استودیوی تولید محتوا و ایجاد نمایندگی بازارکار با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور اقدام نمود. اوچی اردبیلی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به اهمیت اشتغال جوانان و دانش‌آموختگان، در سال‌های پایانی دهه هفتاد نسبت به راه‌اندازی رسانه‌ای تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی اشتغال همت گمارد و نام این اتفاق مبارک را «بازارکار» نهاد. رسانه ای که در سوم بهمن سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کرد و به دلیل ایده و مسیر سازنده و درستش به سرعت به رسانه ای تاثیرگذار در کشور بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی مبدل گردید. رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های جهاددانشگاهی حضور موثر در حوزه اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های نظام و دولت‌ها است افزود: بعد از تلاش‌های شبانه روزی همکاران جهادگر، واحد اردبیل با مجهز شدن به استودیوی تولید محتوا و نمایندگی فعال بازار کار، جهت ارتباط رودررو و هم‌افزا با مجموعه اشتغال و کارآفرینی امکان بهره‌مندی از مزایای رسانه بازار کار در سه حوزه هفته نامه بازارکار، ماهنامه بازارکار نوین و پایگاه خبری بازارکار را فراهم نموده است. اوچی اردبیلی وی گفت: خوشبختانه رسانه بازارکار به مرجعی مطمئن برای اخبار استخدام، اشتغال و کارآفرینی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، توسعه استارت آپ‌ها و در یک کلام اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل شده است. وی از راه اندازی سایت جدید جابیران که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی در برقراری ارتباط موثر بین کارجو و کارفرمادارد اعلام کرد: در آینده نزدیک این سامانه با قابلیت دسترسی و فعالیت استانی افتتاح می‌شود. رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: تعامل موثر با مدیران استانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، ایجاد بستر تعاملی با دستگاه‌های علمی و اجرایی استان و تلاش برای تقویت اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان از اهداف اصلی راه‌اندازی استودیو استانی تولید محتوا است. اوچی اردبیلی فعالیت رسانه‌ای جهاددانشگاهی را در راستای اسناد بالا دستی این سازمان و ماموریت‌های محوله به این نهاد دانست و گفت: هفته‌نامه، ماهنامه و سایت بازارکار، از جمله فعالیت‌های رسانه‌ای در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین بوده و در واقع این حرکت سرآغاز جدیدی در اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه رسانه و بازارکار استان است. وی افزود: عالقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده سایت بازارکار جهاددانشگاهی به نشانیwww.bazarekar.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات