بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۶۶۹۱۸
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بازار کار، مهندس مجید آوج رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان در گفتگوی اختصاصی با بازارکار با تبریک ورود بازارکار به بیست و سومین سال فعالیت مؤثر خود گفت: بازارکار در حوزه اشتغال و کارآفرینی یک رسانه مؤثر و شناخته‌شده است و هم‌اکنون که بحث توسعه فعالیت بازارکار در استان‌های مختلف مطرح است می‌توان گفت؛ راه‌اندازی استودیوهای بازارکار در استان‌های مختلف کشور ابتکار ارزشمند معاونت آمورش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطبان به‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است. مهندس مجید آوج با اشاره به اینکه آموزش، اشتغال و کارآفرینی از زمینه‌های مهم فعالیت جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی است خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌آموختگان یکی از رسالت‌های جهاد دانشگاهی استان کردستان است. وی با اشاره به همکاری‌های خوب جهاد دانشگاهی استان کردستان با دستگاه‌های علمی و اجرایی مثل استانداری، اداره کل تعاون و کار و ... گفت: جهاد دانشگاهی در بحث اشتغال همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد امام خمینی دارد و بحث آموزش، توانمندسازی و اشتغال مددجویان در همه شهرستان‌های استان باقوت دنبال می‌شود. رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان در گفتگوی اختصاصی بازارکار با اشاره به همکاری خوب جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون و کار استان نیز گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نیز از طرح‌های خوبی است که اجرای آن آثار خوبی را برای استان رقم‌زده است. وی رسالت بازارکار را در بحث اشتغال مهم ارزیابی و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی اشتغال و راه‌اندازی استودیوها می‌تواند در ارائه شکل و محتوای مطالب متناسب با نیاز جوانان می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد. آوج بر ارتقاء پایگاه خبری بازارکار در زمینه گرافیک و شکل تعاملی آن تأکید کرد و گفت: جوانان دنبال اشتغال و استخدام هستند و باید بازار کار به یک رسانه تخصصی کاربردی برای جوانان جویای کار از یک‌سو و کارفرمایان و کارآفرینان از سوی دیگر تبدیل شود.

ارسال نظرات