ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۶۷۱۶۷
نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها گفت: در برخی از شهرداری‌های استان به ویژه در شهرهای کوچک‌تر مشکل جذب نیرو وجود دارد.
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها گفت: در برخی از شهرداری‌های استان به ویژه در شهرهای کوچک‌تر مشکل جذب نیرو وجود دارد.

مجید اوصانلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت استخدامی نیرو در شهرداری‌ها، اظهار کرد: در برخی از شهرداری‌ها به ویژه در شهرهای کوچک‌تر مشکل جذب نیرو وجود دارد. وی با بیان اینکه در این سال‌ها تعدادی از نیروی شهرداری‌ها بازنشسته و یا منتقل شده‌اند و استانداری نیز مجوز جذب نیرو نمی‌دهد، ادامه داد: از این رو شهرداری‌ها با کمبود نیروی متخصص مواجه هستند. اوصانلو با بیان اینکه چندین سال از آخرین آزمون جذب نیرو توسط شهرداری گذشته است، تصریح کرد: شهرداری‌ها برای جبران کمبود نیرو مجبورند از نیروهای شرکتی استفاده کنند که این روش افزون بر افزایش هزینه‌های شهرداری، مسائل خاص خود را دارد. این مسئول همچنین از امکان استفاده از امریه سربازی در شهرداری‌ها گفت و توضیح داد: برای جبران بخشی از نیروی کار شهرداری‌ها و همچنین صرفه‌جویی در منابع‌ می‌توان از امریه سربازی برای شهرداری‌ها به ویژه در حوزه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی استفاده کرد. نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: انتظار داریم به جایگاه شورا و شهرداری‌ها با توجه به نقش اثرگذار آنها در شهرها توجه بیشتری شود و حضور شوراها در جلسات صوری نباشد و نظرات شوراها شنیده و به نامه‌هایی که ارسال‌ می‌کنند، پاسخ داده شود.

ارسال نظرات