ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۶۸۳۰۵
مدیر‌کل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۱۵۶ میلیارد تومان زکات در استان تهران خبر داد و اعلام کرد: باشگاه زکات در استان تهران راه‌اندازی شود
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

مدیرکل کمیته امداد استان تهران: امسال و تا پایان بهمن ۱۵۶ میلیارد زکات به صورت نقد و غیر نقدی جمع آوری شده که رشد ۴۶ درصدی نسبت با سال گذشته داشته است.

به گزارش بازارکار، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان تهران با اشاره به اینکه زکات از واجباتی است که باید جمع آوری و به درستی هدایت شود، گفت: سال گذشته ۹۴ میلیارد تومان زکات به صورت نقد و غیر نقدی در استان تهران جمع آوری شده است. آقای سیدابوالفضل پرپنچی افزود: امسال و تا پایان بهمن ۱۵۶ میلیارد زکات به صورت نقد و غیر نقدی جمع آوری شده که رشد ۴۶ درصدی نسبت با سال گذشته داشته است. وی گفت: امسال ۲۱ میلیارد تومان زکات نقدی جمع‌آوری شده که پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند، به حساب آن‌ها واریز شده است. آقای پرپنچی خاطرنشان کرد: زکات جمع‌آوری شده برای معیشت، درمان، تعمیر و ساخت مسکن  و همچنین پرداخت بدهکاری‌ها هزینه شده است. وی با بیان اینکه مساجد بازوی قوی ما در امر جمع‌آوری زکات هستند، گفت: زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه در همان‌ منطقه هزینه می‌شود. آقای پرپنچی با تاکید براینکه باید باشگاه زکات در استان تهران راه‌اندازی شود، افزود: در این باشگاه می‌توانیم برای فقرزدایی از ظرفیت سایر نهاد‌ها و افراد استفاده کنیم. مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه برای همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات ۸ عنوان انتخاب شد، گفت: ۳۰۰ مقاله و پوستر به دبیر خانه زکات استان تهران ارسال شده است که از این تعداد ۱۰ اثر انتخاب و از پنج اثر نيز تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات