
تازه ها
عضویت جهاد دانشگاهی در سامانه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)

به گزارش بازار کار به نقل از ایسنا، بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (مصوبه شماره ۶۳۳۰/۹۲/۲۰۶ مورخ ۵/۴/۱۳۹۲ شورای عالی اداری) تمامی وزارتخانهها، سازمانها، موسسهها، شرکتهای دولتی، شهرداریها، بانکها، شرکتهای بیمه، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاههایی اجرایی ملزم به رعایت مفاد نظام نامه فوق شدند. در همین راستا با عنایت به برقراری ارتباطات دوسویه بین دستگاههای اجرایی دولت و مردم و ارتقای سطح پاسخگویی موثر و سرعتبخشی در روند رسیدگی به مطالبههای مردم در سامانه شکایت مردمی نهاد ریاست جمهوری (سامد)، بر اساس اعلام معاونت پشتیبانی و مدیرت منابع جهاد دانشگاهی، اداره کل امور حقوقی و قراردادها به عنوان نماینده این نهاد مسئول رسیدگی به شکایات مردمی مربوط به جهاد دانشگاهی تعیین شد و سامانه مذکور در اختیار دفتر حقوقی و امور قراردادها قرار گرفت. تاکنون حسب گزارشهای واصله از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از درخواستهای مردمی درج شده در سامـانه سامد، مرتبط به جهاد دانشگاهی بررسی و منتج به تهیه و ارائه پاسخ برای متقاضیان شده است.
ارسال نظرات