ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۷۱۲۱۳
فریبا نارویی، راهبر شغلی کمیته امداد سیستان و بلوچستان است که با استفاده از هنر رزین‌کاری که ترکیبی از علم و هنر است، توانسته علاوه بر رسیدن به درآمد پایدار، برای ده‌ها بانوی مددجوی زاهدانی ایجاد اشتغال کند.
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
نارویی

فریبا نارویی، راهبر شغلی کمیته امداد سیستان و بلوچستان است که با استفاده از هنر رزین‌کاری که ترکیبی از علم و هنر است، توانسته علاوه بر رسیدن به درآمد پایدار، برای ده‌ها بانوی مددجوی زاهدانی ایجاد اشتغال کند.

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فریبا نارویی، راهبر شغلی کمیته امداد سیستان و بلوچستان است که با استفاده از هنر رزین‌کاری که ترکیبی از علم و هنر است، توانسته علاوه بر رسیدن به درآمد پایدار، برای ده‌ها بانوی مددجوی زاهدانی ایجاد اشتغال کند.

این بانوی بلوچ زاهدانی که با ۲۲ سال سن، توانسته زمینه اشتغال ده‌ها بانوی همشهری خود را فراهم کند، اظهار کرد: من هیچ وقت به مشاغل دولتی و یا شرکتی چشم ندوختم و همیشه سعی داشته‌ام به خودم اتکا کنم و با توکل به خدا، اراده و پشتکار به آنچه می‌خواهم برسم.

وی افزود: محصولات رزین امروزه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و مشتریان فراوانی دارد، بنابراین افراد می‌توانند با فراگیری این هنر، بدون نیاز به سرمایه خاص و درون منزل خود، به تولید پرداخته و درآمد کسب کنند.

بانوی رزین کار سیستان و بلوچستان گفت: من علاوه بر ساخت و آموزش ظروف دکوراتیو رزینی، میز، ساعت رزینی و بدلیجات رزینی، برای اولین بار فتو رزین را نیز در استان انجام داده‌ام.

وی تصریح کرد: فتو رزین یعنی رزین روی عکس، و در این راستا عکس‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که بسیار چشم نواز می‌شود؛ بنابراین برای بازاریابی فتو رزین از آتلیه‌ها و آرایشگرها خواستارم که از این تولیدات حمایت کنند.

نارویی افزود: من خودم این هنر را از طریق فضای مجازی یاد گرفتم و بعدها با کار در کارگاه‌ها، علاوه بر کسب تجربه، آموزش‌های تخصصی‌تری نیز فراگرفتم.

وی گفت: برای پیشرفت این هنر در استان نیاز به حمایت و تبلیغات بیشتر است، به طوری که با اندکی حمایت می‌توان به درآمد خوبی دست یافت؛ به عنوان مثال حضور در جشنواره شکوه طلایه داران در چابهار، نه تنها با فروش خوبی همراه شد، بلکه افراد زیادی تمایل به یادگیری این هنر پیدا کردند.

راهبر شغلی کمیته امداد استان بیان کرد: در حال حاضر دوره‌های آموزشی ما بصورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است و هر کس تمایل به آموختن این هنر زیبا داشته باشد، می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند.

ارسال نظرات