ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۷۱۹۹۴
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم امکان استخدام و ورود نیروهای جدید به میزان کافی به برخی دستگاه ها یکی از مشکلات سیستم اداری در کشور به شمار می رود.
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم امکان استخدام و ورود نیروهای جدید به میزان کافی به برخی دستگاه ها یکی از مشکلات سیستم اداری در کشور به شمار می رود.

به گزارش بازارکار از ایرنا، لطف الله سیاهکالی پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در قزوین افزود: با توجه به این موضوع شعار کوچک سازی دولت می دهیم در حالی که کوچک سازی باید زمانی انجام شود که وظایف دستگاه ها نیز کاهش یابد اما در حال حاضر مدیران و دستگاه ها به جای کاهش وظایف تعداد کارمندان خود را کم می کنند. وی ادامه داد: اگر به همین روال برای سال های آینده فعالیت داشته باشیم، در سالیان آینده به مشکلات جدی بر خواهیم خورد که ادارات ما خالی از نیروی کار خواهد شد. این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش هزینه یکی از گزینه هایی است که امروزه به محض برخورد با مشکلات روی کار می آید اما مدیران ما باید این را در نظر بگیرند که برنامه ریزی برای افزایش منابع و درآمد می تواند جایگزین خوبی برای کاهش هزینه ها باشد. نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: فرایند کاری دستگاه ها در سطح استان و کشور باید از فرد محوری به سیستم محوری تغییر کند تا شاهد بهبود خدمات رسانی و پیشبرد بهتر برنامه ها و اهداف باشیم. مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه قزوین به دلیل برخورداری از واحدهای تولیدی بزرگ جمعیت کارگری قابل توجهی دارد، گفت: با هدف کمک به تکمیل زیرساخت های مورد نیاز استان و حل نیازهای درمانی قشر زحمت کش کارگر، قول کمک به ایجاد بیمارستان تخصصی قلب و عروق را از وزیر تعاون گرفته ایم. عین الله کشاورز ترک افزود: در این رابطه یک فضای ۲هکتاری برای ایجاد بیمارستان در شهرستان البرز جانمایی شده است. وی با اشاره به نیاز واحدهای تولیدی به نیروی کار ماهر،اظهار کرد: برای پیشگیری از کاهش نیروی کار به مهارت آموزی و آموزش نیروهای متخصص در صنایع توجه داشته باشیم. در این نشست مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به تشریح برنامه های خود در سال جدید و عملکرد خود در سال گذشته پرداختند.

ارسال نظرات