ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۷۲۳۹۶
رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در اولین نشست با اعضای هیت مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان کرمانشاه با بیان این که یکی از اتفاقات بسیار خوبی که سال گذشته در استان رخ داد تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان استان بود، افزود: در یک سال گذشته این انجمن نقش بسیار خوبی در برنامه های ترویجی و توسعه ای زیست بوم فناوری و نوآوری استان داشته است.
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر سیامک آزای در این نشست با بیان این که بصورت ویژه از  انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان حمایت می کنیم،  تاکید کرد: 1402 سال ویژه ای برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان است وی تاکید کرد: انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان در مدت فعالیتش برنامه های موفقی را در کمک به توسعه زسیت بوم نوآوری و فناوری استان دنبال کرده است. آزادی در ادامه با بیان اینکه امسال یکی از برنامه هایی که پارک علم و فناوری استان بصورت جدی دنبال می کند ارتقاء شرکت های دانش بنیان و فناور است، افزود: با توجه به تاثیر گذاری این بخش در توسعه اکوسیستم استان در برنامه ریزی هایی که برای امسال صورت گرفته تعامل موثر و گسترش آن با بخش دولتی است . رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  تصریح کرد: امیدواریم نتایج این توسعه تعاملات در گسترش بازار شرکت های دانش بنیان و فناور موثر باشد چرا که بخش عمده بازار این شرکت ها نهاد های دولتی است . وی در ادامه با اشاره به اینکه می توانیم از ظرفیت ها، امکانات و بستر های خوب شرکت های دولتی استفاده کنیم،  خاطر نشان کرد: رویکرد انجمن شرکت های دانش بنیان  و فناوراستان در کمک به توسعه این شرکت ها مناسب بوده و امسال هم در حوزه اولویت دار استان توسعه خواهد داشت . آزادی افزود: یکی از برنامه هایی که سومین سال اجرای آن در پارک علم و فناوری استان در حال انجام هست حمایت از ایجاد یا شکل گیری ساختارهای فناورانه به کمک بخش خصوصی با محوریت شرکت های دانش بنیان و فناور استان است که در این زمینه هم امسال بصورت جدی به تکمیل این ساختار ها دراستان می پردازیم . رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه درادامه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه استانی است با ظرفیت های بسیار بسیار قابل توجه در حوزه فناوری و راه اندازی  کسب و کارهای نوآورانه، افزود: امیدواریم با کمک انجمن شرکت های دانش بنیان و فناوراستان گستره بیشتری از نخبگان صاحبان ایده و کارآفرینان را به زیست بوم فناوری و نوآوری استان اضافه کنیم وبین بازیگران این زیست بوم حداکثر تعامل لازم برای هم افزایی هرچه بیشتر شکل دهیم .

 در ادامه این نشست مهندس عیسی محمدی رییس انجمن دانش بنیان و فناور استان کرمانشاه با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان جایگاه ویژه ای  دارد، افزود: اهداف و برنامه های مشترکی داریم که مانند سال گذشته برای اجرای کامل آن تلاش می کنیم. وی ادامه داد: راهبردهای  اصلی در نشست های تخصصی پایان سال گذشته برای عملکرد مطلوب تر امسال مورد بررسی قرار گرفت و باز تعریف در روابط با دستگاههای دولتی است جز اولویت ها انتخاب شد. محمدی تصریح کرد :با توجه به شرایط کشور در بحث تولید  مقداری انگیزه های شرکت ها کاهش پیدا کرده که باید با برنامه های مستمر و مشوق این انگیزه ها را تقویت کنیم . وی در پایان با اشاره به این که شرکت های دانش بنیان و فناورقوی در استان وجود دارد،  افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا فاصله تبدیل ایده به ثروت را کوتاه کنیم. در پایان روسای کارگروه های تخصصی انجمن شرکت های دانش بنیان و فناور استان به ارایه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظرات