ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۷۲۵۴۷
ثبت نام دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی فارس از روز چهارشنبه ٢٣ فروردین ماه آغازشده است و تا پایان روز دوشنبه ٤ اردیبهشت ماه ١٤٠٢ ادامه دارد.
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

ثبت نام دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی فارس از روز چهارشنبه ٢٣ فروردین ماه آغازشده است و تا پایان روز دوشنبه ٤ اردیبهشت ماه ١٤٠٢ ادامه دارد.

به گزارش بازارکار، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: با توجه به مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده ٤٤ قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی (بخشنامه شماره ١٠١٢٤٣ تاریخ ١٤٠١/١٢/٩ سازمان) به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دهمین امتحان مشترک فراگیر اعلام شد. سیدرضا موسوی محسنی افزود: ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی: www.hrtc.ir از روز چهارشنبه ٢٣ فروردین ماه ١٤٠٢ آغاز و تا پایان روز دوشنبه ٤ اردیبهشت ماه ١٤٠٢ ادامه دارد. معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به متقاضیان پیشنهاد کرد در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روز‌های پایانی خودداری نمایند. بنا به گفته موسوی محسنی، دستگاه‌های اجرایی دارای سهمیه در این آزمون شامل ادارات کل راه و شهرسازی فارس و لارستان، پست بانک استان، اداره کل گمرکات استان، اداره کل امور مالیاتی استان، اداره کل پزشکی قانونی استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و همچنین موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی است. وی در ادامه اظهار داشت: آزمون در روز جمعه ١٢ خردادماه ١٤٠٢ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: ایثارگران و معلولین واجد شرایط و مشمول سهمیه می‌توانند نسبت به ثبت نام خود با رعایت نکات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون تا پایان تاریخ ثبت نام اقدام کنند. شغل محل‌های مخصوص سهمیه‌های ذکر شده به صورت مجزا در دفترچه مشخص است.

ارسال نظرات