سخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند
تازه ها
دبیر برگزاری اولین رویداد نوآوری صنایع خلاق در زمینه مد و پوشاک مازندران، از برگزاری این رویداد مهم روزهای ۱۳ الی ۱۵ اردیبهشت با همکاری آموزشکده فنی و حرفهای دختران بابل و مؤسسه مد و لباس آیکان در بابل خبر داد.
دبیر برگزاری اولین رویداد نوآوری صنایع خلاق در زمینه مد و پوشاک مازندران، از برگزاری این رویداد مهم روزهای ۱۳ الی ۱۵ اردیبهشت با همکاری آموزشکده فنی و حرفهای دختران بابل و مؤسسه مد و لباس آیکان در بابل خبر داد.
به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، رمضان مهدیزاده دبیر برگزاری اولین رویداد نوآوری صنایع خلاق در زمینه مد و پوشاک مازندران اظهار کرد: اولین رویداد نوآوری صنایع خلاق با رویکرد مد و پوشاک با موضوع پوشاک مشاغل و مشارکت کارآفرینان، سرمایه گذاران، افراد صاحب ایده و فعالان حوزه مد و لباس به منظور توانمندسازی علاقه مندان، در راستای بهره برداری از فرصت های کارآفرینی و آشنایی با بازار کسب و کار و توسعه زنجیره ارزش پوشاک برگزار می شود.
وی افزود: پوشاک مشاغل یکی از بازارهای بالقوه پوشاک و شامل پوشاک های تخصصی متناسب با هر شغل است که با رویکردهای نوآور و خلاقانه به تولید آن می تواند راهکاری برای رشد و رونق این صنعت در کشور باشد.
مدیر تجاریسازی جهاددانشگاهی مازندران، با اشاره به ضرورت الگوسازی برای توسعه صنایع خلاق با گرایش پوشاک، تصریح کرد: با شناسایی و مشارکت همه فعالان صنعت پوشاک در زمینههای مورد نظر می توانیم به توسعه زنجیره ارزش پوشاک در استان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری رویداد پوشاک مشاغل در استان، منجر به افزایش خودباوری فعالین این صنعت و تولیدات نوآورانه، میشود، افزود: امیدواریم برگزاری این رویداد مهم با توجه به شاخصهای فرهنگی کشور برای توسعه صنعت پوشاک استان و همچنین کشور تاثیرگذار باشد.
مهدیزاده گفت: آموزش عملی مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار، ایده پردازی، هماندیشی کارآفرینانه، ارتباط با کارآفرینان موفق و سرمایه گذاران، فراهم شدن فرصتی برای انتقال تجربیات و آگاهی از فرآیند خلق ایده تا بازار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، از اهداف این رویداد است.
وی تیم سازی و جذب سرمایهگذار را از اهداف این رویداد مهم دانست و افزود: بازارسازی بر اساس ظرفیتهای منطقهای، ملی و بینالمللی با توجه به کیفیت و استانداردهای جهانی، ارتقای طراحی و ارزشهای بومی و ملی در هویت و پوشش ایرانی، بسترسازی، بکارگیری و اشاعه نمادها، نشانها و مولفههای هویت اسلامی، ایرانی درعرصه مد و لباس از دیگر اهداف این رویداد مهم است.
مدیر تجاریسازی جهاد دانشگاهی مازندران، اظهار کرد: از جمله موضوعات این رویداد می توان به جلیقه و کاور صدا و سیما مازندران، پوشاک صنعتی، اداری، خدماتی و پزشکی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه 14 فروردین ماه فراخوان اعلام و تا دهم اردیبهشت هم مهلت نام نویسی در این رویداد است، افزود:13 الی 15 اردیبهشتماه، تبدیل ایده به نمونه، سوم الی پنجم خردادماه داوری نهایی فنی در جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل در شهر آمل، و اهدای جوایز از برنامههای این رویداد مهم است.
مهدی زاده با بیان اینکه این رویداد با همکاری آموزشکده فنی و حرفهای دختران بابل و مؤسسه مد و لباس آیکان، برگزار میشود، گفت: علاقهمندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبتنام در این رویداد تا دهم اردیبهشتماه سال جاری به سایت https://mzn.acecr.ac.ir/fa/page/7871 مراجعه کنند.
ارسال نظرات