ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۷۳۶۹۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از ایجاد ۱۸۰۰ شغل در این استان با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد.
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش بازار کار به نقل از ایسنا ، مهدی اسلام خواه با اشاره به اینکه میزان تسهیلات مشاغل خانگی در این استان در سال گذشته ۷۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: از این میزان تاکنون ۶۶ میلیارد تومان پرداخت شده است. وی گفت: میزان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰، رقم ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. اسلام خواه به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ نیز اشاره کرد و افزود: این تسهیلات در سال گذشته به ۱۸۰۰ طرح پرداخت شده که میزان پرداختی آن ۱۷۶ میلیارد تومان بوده است. به گفته وی این تسهیلات به یک هزار و ۸۲۵ نفر پرداخت شده است. این مقام مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نیز بیان کرد: میزان پرداختی این تسهیلات در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان بوده است که با پرداخت آن برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

۱۷۰۰تعاونی فعال در خراسان شمالی وی به فعالیت تعاونی ها نیز اشاره کرد و گفت: ۳۵۰۰ تعاونی فعال و غیرفعال در این استان وجود دارد که ۷۶۰ هزار نفر عضو این تعاونی ها هستند. البته بخش بسیاری از این تعداد مربوط به اعضای تعاونی های سهام عدالت است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تاکید کرد: تعداد تعاونی های فعال در خراسان شمالی ۱۷۰۰ تعاونی است که در آن ها ۲۳ هزار نفر عضو هستند.به گفته وی بیشترین تعاونی های موجود در این استان در شهرستان راز و جرگلان قرار دارد. اسلام خواه افزود: همچنین بیشتر تعاونی های موجود در این استان از نوع خدماتی هستند.

ارسال نظرات