ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۸۳۲۲۳
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي گفت: نهايت تلاش خود را به كار می‌گيريم كه 100 درصد اعتبارات سال 1401 استان تا پايان شهريورماه جاري هزينه ‌شود تا هيچ اعتباري از استان به خزانه باز نگردد.
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش بازارکار، محمد فرشكاران در حاشيه چهارمين جلسه شوراي برنامه‌ريزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، رقم اعتبارات هزينه‌اي و تملك دارايي هاي سرمايه‌اي استان در سال 1402 را به ترتيب حدود 1.5 و 2.8 همت اعلام و اظهار كرد: در جلسه امروز در مورد توزيع اين اعتبارات تصميم گيري شد.

وي افزود: اين تصميمات به سرعت به كميته برنامه‌ريزي شهرستان ها ابلاغ مي‌شود تا تبادل موافقت نامه ها در سطح استان و شهرستان‎ها به جد پيگيري شود.

فرشكاران با اشاره به مصوبات و تخصيصات سفر رئيس جمهور ادامه داد: با مديريت جهادي استاندار در سال 1401 موفق شديم به ميزان 9 همت از اعتبارات مصوب سفر را به استان جذب كنيم كه 95 درصد آن را دستگاه‌ها دريافت كرده‌اند.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي اذعان داشت: از اين ميزان اعتبار 85 درصد هزينه شده و نهايت تلاش خود را به كار مي‌گيريم كه 100 درصد اعتبارات سال 1401 استان تا پايان شهريورماه جاري هزينه ‌شود تا هيچ اعتباري از استان به خزانه باز نگردد.

وي تصريح كرد: در مورد دور دوم سفر هم حدود 706 ميليارد تومان در مرحله اول تخصيص دريافت و توزيع كرديم؛ حدود 360 ميليارد تومان نيز در مرحله دوم تخصيص يافته كه جذب و توزيع آن را پيگيري مي‌كنيم.

فرشكاران يادآور شد: در جلسه امروز همچنين مواردي مثل ضرايب مربوط به دهياري‌ها از بابت ماليات بر ارزش افزوده و ايجاد پنل‌هاي خورشيدي در هفت شهرك صنعتي مطرح و تصويب شد.

ارسال نظرات