ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۸۵۷۸۴
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی در تشریح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت در شهر پرند، گفت: با مشارکت دفتر امام جمعه پرند و گروه جهادی الکفیل خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رباط کریم و شهر پرند باهمکاری شهرداری به مصلی شهر پرند اعزام می شوند.  مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: طی مدت ۵ روز حدود ۴ هزار خدمت به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد توسط این گروه جهادی ارائه خواهد شد. وی، گفت: خدمات دندانپزشکی به گروه سنی ۱۵ تا ۴۵ سال ارائه می شود. پرپنچی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ دندان پزشک با بیش از ۱۰۰ یونیت برای ارائه خدمات سازماندهی شده اند، گفت: این گروه طی پنج روز خدمات ویژه دندان پزشکی را به مددجویان تحت حمایت و اقشار کم برخوردار ارائه خواهند داد. مدیرکل کمیته امداد استان تهران،خاطرنشان کرد: چشم پزشکی، شنوایی سنجی، طب سنتی، روانپزشکی و مشاوره های تخصصی، تأمین داروهای مورد نیاز و ارائه خدمات امور فرهنگی نیز از دیگر خدمات به مددجویان تحت حمایت است.
برخورداری بیش از 32 هزار خانواده تهرانی‌ از تخفیف ویژه قبوض آب، برق و گازقبوض
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از برخورداری 32 هزار خانواده تحت حمایت از تخفیفات قبوض آب برق و گاز در پنج ماهه امسال خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، همچنین جهانبخش مرادی با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد، گفت: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوارهای کم مصرف اجرا می شود. معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، افزود: معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از این نوع خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده و ابلاغیه آن‌توسط دولت به دستگاهها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال‌شده است. وی با ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت قبوض خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران طبق این مصوبه، اعلام کرد: بر اساس این مصوبه 85 هزار و 122 مددجوی کمیته امداد استان تهران با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرسsoha.emdad.ir و با ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خود را برای بهره مندی از خدمات مذکور ثبت کردند. مرادی ادامه داد: در همین جهت طبق الگوی مصرف 32 هزار و 883 خانواده از تخفیفات شرکت های آب، برق و گاز برای قبوض خود به مبلغ یک میلیارد و 261 میلیون تومان برخوردار شدند. معاون حمایت و سلامت خانواده، خاطرنشان کرد: بیشترین تخفیف توسط شرکت گاز با مبلغ 969 میلیون و 721 هزار تومان است و پس از آن بیشترین تخفیف از شرکت برق با هزینه ای بالغ بر 187 میلیون تومان برای خانواده های تحت حمایت دریافت شده است. انتهای پیام

ارسال نظرات