ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۹۰۷۴۱
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: بانوان روستایی و عشایری نقش مؤثری در رونق اقتصاد خانواده و کشور دارند و دولت در همین راستا درصدد رفع چالش‌ها و موانع پیش‌روی بانوان کارآفرین است.
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
دولت درصدد رفع چالش‌ها و موانع پیش‌روی بانوان کارآفرین است/ بانوان روستایی و عشایری نقش مؤثری در رونق اقتصاد خانواده دارند
به گزارش بازارکار از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستای من» در دهستان‌های سانیج و اسلامیه شهرستان تفت استان یزد به‌مناسبت روز ملّی روستا و عشایر، با حضور «نرجس بختیارخلج» مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گشایش یافت.
بختیارخلج در این آیین گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، محل دائمی برای برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در روستای سانیج شهرستان تفت ایجاد می‌شود.
بازدید از چند واحد تولیدی بانوان و مرکز نگهداری کودکان معلول آسمان آبی یزد، حضور در نشست مدیران شورای هماهنگی استان و نیز برگزاری نشست با مشاوران بانوان دستگاه‌های عضو این شورا از دیگر برنامه‌های مشاور وزیر در حوزه بانوان در سفر به یزد بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
وزیرکار دولت چهاردهم ازنظرشما چه ویژگی شاخصی باید داشته باشد؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر