سخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند
تازه ها
نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق که به همت ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری در خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد در دومین روز هم میزبان تعدادی زیادی از بازدیدکنندگان بود.
به گزارش بازارکار، نخستین رویداد و نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق که به همت ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری در خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد در دومین روز هم میزبان تعدادی زیادی از بازدیدکنندگان بود.
علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازدید از نمایشگاه در خصوص ارزیابی ای که از نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک خلاق داشت، گفت: این نمایشگاه شروع خوبی است و طی آن نسل جدیدی که صاحب دانش است، خود را به بازار متصل می کند. ما حصل این تعامل، رسیدن به شناختی از واقعیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی که مستقیما با روزمره مردم مثل حوزه پوشاک سر و کار دارند، علائق و توان مردم را نشان می دهد.
مزیت دوم این است که افراد خلاق و فناور در این فضاها، در تعامل با هم قرار گرفته و نسبت به فاصله هایی که از هم دارند، آگاه می شوند و درصدد جبران آن بر می آیند که در نتیجه این تعامل و همافزایی ذوق و انگیزه برای توسعه بیشتر در حوزه پوشاک و مد رقم می خورد.
وی خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم واحدهای کوچک کسب و کار در حوزه مد و پوشاک را مثل لحافهای چند تکه در یک نقشه کلی به هم وصل کنیم. در این حالت، چهل تکه بودن نه تنها ضعف نیست که یک قوت و مزیت است.
آقامحمدی در خصوص اهمیت دانش بنیان شدن حوزه پوشاک گفت: دانش بنیان شدن بستری برای اقتصادی تر شدن حوزه مد و لباس است و با توجه به تحولاتی که در حوزه پوشاک از لحاظ تنوع، مواد اولیه، نوع دوخت و .... رقم خورده است، دانش بنیان شدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترنظرسنجی
وزیرکار دولت چهاردهم ازنظرشما چه ویژگی شاخصی باید داشته باشد؟
آگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات