ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۹۱۹۹۶
سازمان جهاددانشگاهی شهیدبهشتی با همکاری دانشگاه‌های علم و فرهنگ و شهید بهشتی، نخستین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» را در ۳ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌کند.
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش بازارکار از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی شهیدبهشتی، نخستین همایش ملی «مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» به منظور ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی و تنویر نقش متقابل دانشگاه و صنعت، به همت مرکز پایش مسئولیت اجتماعی و فرهنگی وابسته به سازمان جهاددانشگاهی شهیدبهشتی و با همکاری دانشگاه‌های علم و فرهنگ و شهید بهشتی در سوم آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

ارتقاء دانش، بینش و آگاهی عمومی و سازمانی دربارۀ مسئولیت اجتماعی، ترغیب شرکت‌ها و سازمان‌ها به ایجاد یا توسعۀ ساختار مسئولیت اجتماعی و ترغیب به ارائه گزارش پایداری و تشکیل شبکه کنشگران و همگرایی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی در چارچوب نظام دانش، از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

این همایش در بخش‌های مختلفی نظیر پنل‌های تخصصی، خوانش تجربه، نمایشگاه مجازی و کارگاه‌های آموزشی پذیرای کنشگران مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در همایش می‌توانند به تارنمای همایش به آدرسsrconf.ir  مراجعه یا با شماره تلفن 02129902595 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
وزیرکار دولت چهاردهم ازنظرشما چه ویژگی شاخصی باید داشته باشد؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر