ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۹۳۲۶۰
گاوداری ۱۰۰۰ رأسی شهرستان دیواندره با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
افتتاح گاوداری ۱۰۰۰ رأسی دیواندره با حضور وزیر تعاون
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، «سیدصولت مرتضوی» به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان دیواندره در آیین افتتاحیه گاوداری ۱۰۰۰ رأسی محمدپناه حضور یافت.
این مجموعه تولیدی به همت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۸ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع تسهیلات صندوق توسعه ملّی به بهره‌برداری رسید
استخر مجموعه ورزشی کارگران بهاران سنندج افتتاح شد
در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کردستان استخر مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران بهاران سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
استخر مجموعه ورزشی کارگران بهاران سنندج افتتاح شد
همچنین مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چندمنظوره، هتل و استراحتگاه کارگران و استخر و حمام سنتی در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع احداث شده است.
استخر این مجموعه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و با حمایت ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک رفاه کارگران در سفر امروز «سیدصولت مرتضوی» به کردستان افتتاح شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح طرح توسعه مجموعه ورزشی کارگران سنندج، افتتاح گاوداری یک‌هزار رأسی دیواندره، جلسه با نخبگان شهرستان و بازدید از کارخانه لاستیک بارز با همراهی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت وارد سنندج شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر به دیواندره در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان نیز حضور می‌یابد.

ارسال نظرات