تازه ها
شعار اصلی نوپیا تعهد به خلق تصاویر متفاوت و پرتکرار از ایران آینده و خلق آینده ایران از طریق قدرت نوآوری اجتماعی بوده است.به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی، این سازمان به واسطه ماموریت نوین خود در زمینه کارآفرینی و نوآوری اجتماعی با همكاري واحدهاي جهاددانشگاهی در این رویداد شرکت نمود. علیرضا ثلاثی کارشناس تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی و از همكاران اصلي برگزاری رویداد نوپیا ضمن ارائه مطلب فوق افزود: نوآوری و جلب مشارکت های مردمی راهکار اساسی در حل مسائل کشور است. قدرت نوآوری اجتماعی بر بهبود و تغییر سبک زندگی مردم و خلق ارزش مشترک منجر به تقویت هویت فرهنگي و اجتماعي است. وی ادامه داد که جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد مسئولیت پذیر اجتماعی و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به عنوان توسعه گر زیست بوم نوآوری در سطح کشور دارای تجربیات ارزشمندی در حل مسائل و معضلات ملي هستند. اين فعال نوآوري اجتماعي در خاتمه به برگزاري یک پنل تخصصی شبکه سازی در حوزه کسب و کار های اجتماعی، یک پنل تخصصی در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نسبت آن با کارآفرینی اجتماعی، یک پنل تخصصی در زمینه سلامت اجتماعی و مسئله سالمندی و ارائه ۴ نمونه نوآوری اجتماعی موفق و فرآیند اجرایی آن مشتمل بر توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار ، احیا و پایدار سازی کسب و کار های آسیب دیده از کرونا،مجموعه رویدادهای بومی کارآفرینی و برنامه های ترویجی حوزه پیشگیری از سرطان در زنان در نتيجه مشاركت واحدهاي جهاددانشگاهي با مديريت ستفا اشاره نمود.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات