ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۹۴۵۵۰
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجیگری (از طریق بدون آزمون) به شرح دفترچه مندرج در همین اطلاعیه دعوت به همکاری مینماید. مهلت ثبت نام تا 30 آبان 1402 می باشد.
شرایط عمومی
1. تدین به دین مبین اسلام یا یکی از اقلیت های دینی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه؛ 2. حسن شهرت به امانت و دیانت و صحت عمل؛ 3. داشتن سلامت جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردان و عدم استفاده از مشروبات الکلی؛ 4. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت از آن برای مشمولان؛ (ملاک تاریخ اخذ کارت پایان/ معافیت از خدمت روز برگزاری آزمون می باشد.) 5. نداشتن سابقه محکومیت مؤثر کیفری و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی؛ 6. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ 7. داشتن دانشنامه معتبر حداقل کارشناسی در رشته مورد تقاضا از دانشگاههای معتبر داخلی یا خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدارک حوزوی حداقل سطح دو (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی روز برگزاری آزمون می باشد.) 8. داشتن حداقل ۲۵ سال تمام شمسی تا زمان شروع ثبت نام تبصره۱: داوران اقلیت های دینی موضوع اصل سیزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، باید متدین به دین خود باشند. تبصره۲: با توجه به محدودیت قانونی مقرر در ماده ۴۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب ،۱۳۷۹ به کارکنان شاغل در قوه قضاییه (اعم از قضایی و اداری) پروانه داوری داده نمیشود. تبصره۳: با توجه به محدودیت قانونی مقرر در تبصره ماده ۱۱ آیین نامه میانجیگری مصوب ۱۳۹۵ هیات وزیران، به ضابطان دادگستری (اعم از عام و خاص) و کارکنان شاغل در قوه قضا˻ه (اعم از قضایی و اداری) پروانه میانجیگری داده نمیشود. تذکر۱: ثبت نام همزمان برای دریافت پروانه داوری و میانجیگری بلامانع است. نحوه و شرایط ثبت نام همزمان، در بخش پنجم همین دفترچه شرح داده شده است. تبصره :۴ ملاک عمل در خصوص محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، اتمام خدمت دوره ضرورت و یا معافیت دایم، دوماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای محاسبه سن افراد اولین روز ثبت نام می باشد.
شرایط اختصاصی
داوطلبان در دو بخش زیر بدون نیاز به شرکت در آزمون میتوانند جهت پروانه داوری عمومی، داوری تخصصی و میانجیگری تقاضای خود را در سامانه مربوطه ثبت نمایند. داوطلبان این بخش لازم است مدارک و مستندات مورد نیاز را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پس از بررسی اولیه مدارک و در صورت تایید شرایط مندرج در دفترچه، از داوطلبان دو بخش زیر جهت انجام سایر مراحل از جمله ارزیابی و مصاحبه دعوت به عمل می آید.
مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شروع و تا پایان روز ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز میباشد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند. نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتمًا میبایست دوباره تمامی ۷ مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.
ثبت نام
دانلود دفترچه شرایط (pdf)   تقویم آگهی: مهلت ثبت نام: تا 30 آبان 1402 ثبت نام

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
مهمترین اولویت دولت چهاردهم ازنظر شما چیست؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر