ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۹۴۹۴۸
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
دامداری ۳۰۰۰ رأس مولد شهرستان کوهرنگ با تأمین اعتبار شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد.
کلنگ زنی دامداری ۳ هزار رأسی مولد کوهرنگ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
به گزارش بازارکار از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در ادامه سفر به این استان در شهرستان کوهرنگ حضور یافت.
وزیر تعاون در این سفر پس از دیدار با خانواده شهید نصیری در روستای نصیرآباد، با همراهی جمعی از مدیران استان چهارمحال و بختیاری دامداری ۳ هزار رأسی مولد کوهرنگ را کلنگ‌زنی کرد.
این مجموعه با تأمین اعتبار و حمایت هلدینگ صنایع عمومی تأمین زیرنظر شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
با کلنگ‌زنی این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۳۰ نفر، سالانه ۱۵۰۰ رأس گوساله نر جهت کشتار و ۴۰ هزار تُن شیر خام تولید می‌شود.
استفاده بهینه از اراضی منطقه از طریق مدیریت علمی و کشت علوفه و توسعه صنایع تبدیلی وابسته از اهداف ساخت این مجتمع دامداری است.
کارخانه مصنوعات چوبی جونقان افتتاح شد
کارخانه مصنوعات چوبی شهر جونقان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد
کارخانه مصنوعات چوبی جونقان افتتاح شد
 «سیدصولت مرتضوی» همچنین در سفر به شهرستان فارسان به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در آئین افتتاحیه کارخانه مصنوعات چوبی و ام دی اف شهر جونقان (فرا چوب کسری) حضور یافت.
این مجموعه در قالب تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید به همت بخش خصوصی منجر به اشتغال مستقیم برای ۳۰ نفر شده است.
«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه شهرکرد وارد مرکز این استان شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
مهمترین اولویت دولت چهاردهم ازنظر شما چیست؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر