بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۵۲۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: استان به عنوان پایلوت در برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی های انسانی دستگاه‌های اجرایی تعیین شد. 
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش بازارکار "امین دوست محمدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از سفر اخیر هیئت اعزامی سازمان اداری و استخدامی کشور به ایلام و با توجه به عملکرد مثبت استان در تحقق برنامه‌های اصلاح نظام اداری و به روز بودن بانک‌های اطلاعاتی و تحلیلی، ایلام به عنوان استان پایلوت ساماندهی نیروهای انسانی انتخاب شد.
وی در خصوص رهاوردهای سفر معاونان و مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور که با هدف بررسی وضعیت نظام اداری استان در زمینه پیشرفت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صورت گرفت، افزود: موافقت جهت اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد مجتمع‌های اداری به اقتضای شرایط استان برای شهرستان‌های جدیدالتاسیس و همچنین تأمین تشکیلات متناسب با ظرفیت‌های موجود شهرستان‌های مذکور از سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت.
دوست محمدی ادامه داد: سازمان اداری و استخدامی کشور با تأمین نیروی انسانی مورد نیاز استان منطبق بر سند جامع نیروی انسانی مشاغل اختصاصی دستگاه‌های اجرایی در قالب طرح استخدامی شهید زین الدین ۲ موافقت کرد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام یادآور شد: این سازمان باید سند جامع نیروی انسانی مشاغل اختصاصی دستگاه‌های اجرایی را منطبق بر اسناد بالادستی به‌ویژه سند آمایش استان تهیه و به سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس کند.
به گزارش ایرنا، هیئت اعزامی از سازمان اداری و استخدامی کشور متشکل از معاونان و مدیران این سازمان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه اداری و استخدامی استان از ۱۸ دی ماه به مدت چهار روز دراستان حضور یافتند و شرایط به‌کارگیری و استخدام منابع انسانی ادارات مختلف ایلام و شهرستان‌های بدره و سیروان را بررسی کردند.
برگزاری جلسه با استاندار و معاونان وی، مدیران کل و معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی ادارات، رایزنی با مدیران آموزش و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، بازدید از ادارات کل گمرک، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب منطقه‌ای، امور اقتصادی و دارایی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی، پالایشگاه گاز و بانک‌های عامل و همچنین از بازدید مجتمع‌های اداری شهرستان‌های تازه تأسیس بدره و سیروان و بیمارستان رازی از برنامه های سفر چهار روزه هیئت مذکور در استان ایلام بود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر