بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۶۳۸
اولین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان شناسان و مشاوران جهت اخذ پروانه اشتغال به کار در ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و حدود ۱۶ هزار نفر در آن شرکت کردند و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار ایران پزشک، آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان شناسان و مشاوران برای اولین بار در روز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و بر اساس بررسی خبرنگار ایران پزشک، به احتمال فراوان، نتایج آن حدود دو هفته آینده توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. البته پس از اعلام نتایج مرحله کتبی آزمون، یک مرحله مصاحبه حضوری نیز برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار برگزار خواهد شد.
پرویز آزاد فلاح، معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در این زمینه به خبرنگار ایران پزشک گفت: مسئول برگزاری و اعلام نتایج آزمون، سازمان سنجش آموزش کشور است و احتمالا تا حدود دو هفته آینده، نتایج از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد. ولی تاریخ دقیقی نمی‌توان مشخص کرد.

وی درباره مصاحبه حضوری نیز بیان کرد: تمام فرآیند و شیوه نامه جهت مصاحبه حضوری آماده شده و فقط در انتظار اعلام نتایج آزمون از طرف سازمان سنجش آموزش کشور هستیم.

آزاد فلاح گفت: مصاحبه حضوری شکل دشواری نخواهد داشت و با مصاحبه کمیسیون‌های تخصصی متفاوت و ساده‌تر خواهد بود.

ارسال نظرات