تازه ها
به گزارش بازارکاربه نقل از دنیای اقتصاد، رویداد ملی بانوی ایرانی با هدف حمایت از توانمندسازی بانوان از ۴ تا ۶اسفند در برج میلاد برپا میشود. این رویداد در مساحتی حدود ۱۵۰۰مترمربع و ۶۵غرفه محلی برای حضور تمامی برندهای پوشاک، تولیدکنندگان لباس، طراحان طلا و جواهر، تولیدکنندگان محصولات دکوری، برندهای لوازم آرایشی و... است و بخش اصلی آن در سه روز برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه رویداد ملی بانوی ایرانی نیز که در سالن همایشهای برج میلاد برپا میشود، علاوه بر معرفی برترین برندهای حاضر در رویداد از پیشکسوتان فعال در حوزه صنایع مربوط به بانوان تقدیر خواهد شد.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترسخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند
آگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات